Nilfisk GD930R rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk GD930R rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

femjanhen 24-06-2015
Geschreven voor: Nilfisk GD930R rood, zilver

Ik heb 'm nu ruim een jaar, maar nog nooit de stofzuigerzak vervangen. Hij blijft goed zuigen. Enige nadeel: het lange snoer is niet automatisch in- en uitrolbaar, zodat het weleens in de weg zit. Verder: top!

papua1957 11-11-2012
Geschreven voor: Nilfisk GD930R rood, zilver

Geweldig ding, na 3 jaar nog geen enkel probleem gehad.
Veel zuigkracht, totdat de zak stampvol zit.
Alleen wat zwaar als je de trappen ermee doet.
We hebben ook de gm80 van nilfisk, ook goed maar
de GD930 overtreft dit met gemak.
Zeker een aanrader.

Benthuizen 21-10-2011
Geschreven voor: Nilfisk GD930R rood, zilver

Wij, mijn vrouw en ik, zochten naar een stofzuiger die weinig herrie maakte. Deze Nilfisk is er één van. Bovendien neemt deze stofzuiger door de grote wielen heel makkelijk obstakels zopals drempels. Ook de zuigkracht is meer dan voldoende.
Het enige minpunt is het feit dat er geen snoeropwindmechanisme is.

ms261172 09-08-2009
Geschreven voor: Nilfisk GD930R rood, zilver

We hebben deze stofzuiger gekocht vanwege het lange snoer, maar dit blijkt tevens het grote minpunt te zijn van deze stofzuiger.

Het snoer zit werkelijkwaar ALTIJD in de knoop. Het is stug materiaal, waardoor er binnen een minuut altijd knopen in zitten, waardoor het snoer helemaal niet meer zo lang is.

Verder is het een enorm zwaar ding en zeker niet geschikt om meerdere kamers schoon te houden met deuren en drempels ertussen (wij hebben een pension). Misschien wel handig in een grote fabriekshal of lange gangen ofzo...

Ons bevalt de stofzuiger voor geen meter!!!